Dolnośląska Organizacja Turystyczna wybrała nowe logo naszego województwa. Po raz pierwszy logo oficjalnie zaprezentowano 28 września na konferencji, podczas której Marszałek Województwa Dolnośląskiego Rafał Jurkowlaniec zaprezentował szczegóły kampanii reklamującej Dolny Śląsk w Polsce i w Europie. Promocja naszego regionu będzie kosztować ponad 11 milionów zł, 70 procent tej kwoty sfinansuje Unia Europejska.
Kampania Dolnego Śląska będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN; Euro Sport, Polsat Sport, TVN Meteo, TVN Style, Discovery Channel), w kinach, na nośnikach outdoorowych (cityboardy, megaboardy, citylighty) oraz w Internecie.
Nowe logo wybrano w drodze konkursu, spośród ponad 200 nadesłanych propozycji. Sam wybór logotypu odbył się w trzech etapach (I etap – ocena formalna, ocena kapituły konkursowej oraz wybór 4 najlepszych projektów, II etap – publiczne konsultacje w mediach, III etap – decyzja zarządu DOT)
39,5 tys. zł – tyle pieniędzy trafi do mieszkańców Dzierżoniowa, którzy w ubiegłym roku wymienili swoje stare, węglowe piece na nowe, bardziej przyjazne środowisku. Dzierżoniów...
Czytaj dalejW twojej rodzinie występuje problem przemocy domowej lub uzależnień? Szukasz pomocy dla kogoś znajomego lub bliskiego będącego ofiarą przemocy domowej? Skorzystaj z bezpłatnego,...
Czytaj dalejW ramach programu „Aktywne wsparcie” rozpoczęły się w dzierżoniowskim OPS-ie zajęcia Psychoedukacyjnej Grupy Wsparcia dla Kobiet z Doświadczeniem Przemocy i Współuzależnionych....
Czytaj dalej- To jeszcze nie jest efekt końcowy, ale zmiany są już widoczne. Pielęgnacja istniejącej zieleni, dużo nowych nasadzeń, wyremontowane ścieżki i alejki, nowa "mała architektura"....
Czytaj dalejp | w | ś | c | p | s | n |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
|
||||
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
Dzisiaj-1°C